Potápěčský podvodní skútr SUEX XJS

Neohodnoceno
Značka: SUEX
174 990 Kč
Skladem

Eron Line - XJS: kompaktní vzhled ve spojení s bezkonkurenční sílou, autonomií a efektivitou. To vše začnete pociťovat okamžitě po startu. Ať už jde o jakýkoli druh ponoru, XJS vás bude provázet při zkoumání nových vzrušujících teritorií.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Eron Line - XJS: kompaktní vzhled ve spojení s bezkonkurenční sílou, autonomií a efektivitou. To vše začnete pociťovat okamžitě po startu. Ať už jde o jakýkoli druh ponoru, XJS vás bude provázet při zkoumání nových vzrušujících teritorií.
 
TECHNICKÁ DATA
 
Použití TECH/komerční
Délka 814 mm
Šířka 436 mm
Výška 340 mm
Průměr těla 197 mm
Hmotnost bez baterie 14 kg
Hmotnost s baterií 20 kg
Typ materiálu Hliníkové tělo
Maximální statický tah 330 N
Maximální rychlost 85 m/min
Maximální operační hloubka 200 m
Testovaná hloubka 300 m
Vztlak/Trim Neutrální/Neutrální
Provozní teplota prostředí -5/+35
Typ baterie Li-ion
Nominální napětí 25,2 Volt
Nominální kapacita 940 Wh
Maximální doba nabíjení 8 hodin
Zdroj napájení nabíječky 90/2400 Volt 50/60 Hz

PROVOZNÍ DOBA - při plném nabití

RYCHLOST VÝDRŽ VZDÁLENOST
Plný výkon 85 min 5,9 km/2,7 NM
60 m/min 150 min 7,2 km/3,8 NM
Cestovní rychlost 45 m/min 185 min 8,1 km/4,3 NM

Testováno za následujících podmínek:

  • plně nabitá baterie
  • potápěč o hmotnosti 70 kg, výška 170 cm v suchém obleku, twin set 2x12 l, horizontální trim
  • mořská voda bez proudu

Dodáváno včetně příslušenství

  • nabíječka baterie
  • těsnění
  • sada pro čištění, mazání
  • postroj s karabinou a bungee
  • originální Suex Harness

SUEX Calypso
Aplikace SUEX Calypso nabízí propojení vašeho DVR včetně propojení stavu baterie a ENRON D-1. Aplikace zdarma ke stažení na Google play a App Store.

Li-Ion baterie - vysoce kvalitní články Li-ion

  • certifikace CE a UN38.3 pro přepravu
  • patentovaná řídící deska BSM se speciálními parametry
  • LCD displej pro čtení stavu baterie
  • dodáváno s vysoce kvalitní a multifunkční nabíječkou
  • případná výměna baterie ve skútru je rychlá, jednoduchá a nevyžaduje žádné speciální nástroje

Systém On Board DRIVe - s použitím DRIVE SYSTEM jste schopni dostávat na váš počítač ERON D-1 různé informace

  • aktuální stav baterie v procentech
  • aktuální zbývající dobu provozu v minutách vypočítanou z aktuální spotřeby energie
  • veškerá data o stavu baterie zaznamenána do ERON D-1 a zahrnutá jako součást záznamu o ponoru.
  • rychlost (dostupná s rozšířením Suex Synapsy)
  • vzdálenost (dostupná s rozšířením Suex Synapsy)
  • systém DRIVe je funkční POUZE s originální baterií SUEX

Patentovaný uzávěr Suex ADV Patented Fastening Device zaručuje dokonalé utěsnění bez upevňovacích spon, šroubů, západek

  • skútr je díky tomu nenáchylný k jakémukoli zachycení (v síti, šňůře nebo lanu). Tělo skútru je homogenní bez děr, svárů nebo jiných náchylných míst.
  • riziko náhodného otevření při pádu nebo vytažení skútrů z/do vody je téměř nulové, takže je možné zahájit ponor z jedoucí lodi nebo jinými para způsoby

Plně mechanický hlavní spínač
Jedná se o hlavní bezpečnostní prvek. Umožňuje v každé situaci okamžitě a snadno ovládat napájení skútru. V pozici OFF je zamezeno jakémukoliv náhodnému zapnutí přístroje bez přítomnosti obsluhy. Umožňuje snadné ovládání okamžitého přerušení napájení v jakékoli situaci.

PROPLOCK VRTULE
Patentovaný systém Suex PropLock umožňuje potápěči snadno demontovat a vyměnit vrtuli bez použití nástrojů a bez aretace dalších částí, i pod vodou během ponoru. Díky tomu můžete rychle odstranit překážky nebo namotání šňůry, zejména v jeskyních.

Ukazatel stavu baterie
Tento sofistikovaný, ale přitom velmi jednoduchý a spolehlivý ukazatel vám zobrazí, že je hlavní vypínač v poloze ZAPNUTO a kolik zbývá energie.
Stav baterie je zobrazen pomocí 9 modrých LED diod umístěných v zadní části těla skútru.

Nastavení rychlosti
Rychlost je elektronicky regulovaná pomocí usměrňování otáček vrtule. System má následující výhody:

  • fixovaný sklon vrtule (dovoluje maximální přenos síly)
  • vyšší tuhost vrtule (v porovnání se systémy s nastavitelným sklonem)
  • první rychlost je regulována řídící jednotkou, takže šetří drahocennou energii, druhá rychlost dodává motoru maximální přísun energie z baterie

Kromě hlavního vypínače a konektoru nemají skútry SUEX žádné další mechanické kontakty ani relé. Tím se zabrání přilepení relé nebo nefunkčnosti. Systém měkkého startu zajišťuje postupné spouštění motoru. Eliminuje tak náhlý a nechtěný plný výkon v úzkých prostorech. Mimo to eliminuje elektrické špičky na baterii, což zvyšuje její životnost.

BY-PASS systém
Ve velmi nepravděpodobných případech selhání řídící elektroniky lze aktivovat systém BY-PASS. Ten poskytuje přímé napájení motoru z baterie, což umožnuje potápěči okamžitě využít veškerou zbývající kapacitu. Je-li aktivována funkce BY-PASS, může být skútr ovládán spínačem ON/OFF. Tento systém funguje POUZE u motorů typu „BRUSHED“ (které používají skútry Suex), protože jsou schopny provozu bez elektronického ovládání. Tento systém je standardem u jednotek XJ a XK. Spínač samotný je vyrobený z kovu pro větší odolnost.

Jednoduchá kontrola
Transparentní víko mezi prostorem baterie a motoru pro snadnou vizuální kontrolu.

Nový design rukojeti
Všechny aktuálně dodávané modely jsou doplněny inovovanou rukojetí.

Řídící rukojeť – vylepšená, ergonomická konstrukce rukojeti s gumovým povrchem je velmi pohodlná a lze ji upravit pro pravoruké nebo levoruké držení a „in-line“ polohu pro tažení nebo skladování. Pozici rukojeti lze upravit dle potřeby. Hlavní výhoda nové rukojeti spočívá v ideální poloze zápěstí, které je vždy uvolněné. To oceníte zejména při dlouhých ponorech. Palec se nikdy nepoužívá k ovládání „plynu“, protože ho je potřeba ke správnému držení a ovládání skútru.
Ovládání „plynu“ – inovované a nyní i chráněné před poškozením. Spoj táhla byl vylepšen o obrobenou součástku (ne svařovanou) pro vetší odolnost a plynulejší provoz. Prvek ovládání „plynu“ je nyní větší pro snadnější použití.
Funkce duální rychlosti (pouze XK) je vylepšena o uživatelsky nastavitelnou horní nebo spodní konfiguraci včetně Spaceru. Možnost duální rychlosti je vlastnost, kterou oceníte především v týmech, kde je třeba udržovat stejnou rychlost nebo v omezených prostorech.
Auto pilot je vylepšen o uživatelsky nastavitelnou levou nebo pravou konfiguraci se snadnou aktivací / deaktivací prstem nebo palcem. Umožnuje potápěči nastavit skútr tak, aby běžel nepřetržitě po krátkou nebo dlouhou dobu.
T-Fix – prvek který umožňuje uchycení až 2ks příslušenství ke skútru. Například je nyní možné používat potápěčský počítač a kompas pro navigaci zároveň.

NBS – Neutral Buoyancy System

  • skútry Suex jsou z výroby perfektně vyvážené na horizontální trim. Nevyžadují žádné další náročné úpravy k zajištění perfektního vyvážení.
  • skútry Suex jsou neutrálně vyváženy na sladkou vodu. Součástí dodávky jsou speciálně tvarovaná závaží, která kompenzují vztlak sladké a slané vody.
  • radiální těsnicí O-kroužek dodává skútru neutrální vztlak v jakékoliv hloubce (v garantovaném rozsahu ponoru)
  • každý skútr je nutné znovu vyvážit při přechodu ze slané na sladkou vodu a naopak
  • veškerá dodatečná konfigurace a změny ve vyvažování jsou velmi rychlé a pohodlné díky exklusivnímu systému Suex Ballast

Perfektní nastavení trimu
Perfektní vyvážení zaručí naprosto bezpečný a pohodlný ponor.  Skútr ve vodě úžasně drží v horizontální poloze. Skútry jsou seřízeny pro sladkou vodu s přibalenou zátěží pro vodu slanou.

Hermeticky oddělený prostor mezi motorem a baterií

  • díky tomuto systému je výrazně minimalizováno riziko úplného zaplavení: ve velmi nepravděpodobném případě zaplavení skútru vodou je zaplavena pouze jedna ze dvou vnitřních částí skútru, což snižuje negativní vztlak a minimalizuje poškození
  • umožňuje potápěči bezpečnější výstup s poškozeným skútrem
  • velmi výrazně snižuje pravděpodobnost, že by se tvorba vodíku, v důsledku vybití baterie NiMh (nebo SLA), stala za určitých podmínek nebezpečnou, pokud by došlo ke vznícení jiskrou (kontakty / elektronika / motor)
  • chrání motor a elektrické součásti před působením slané vody (nebo vody obecně), pokud je potřeba otevřít prostor pro baterii skútru (během údržby nebo nabíjení) na lodi nebo v blízkosti vody

Odolnost vůči působení slané vody 

  • 100% použití námořních materiálů: Delrin, PVC, Polykarbonát, nerezová ocel bez problému odolá korozi. Námořní hliník je oboustranně hloubkově eloxován.
  • žádný spoj mezi hliníkem a nerezovou ocelí vylučuje galvanickou korozi
  • žádné sváry: SUEX používá pouze homogenní materiál pro PVC/Delrin/Hliník. Sváry jsou potenciálními body selhání vodotěsnosti. V určitém bodě životnosti zařízení se může ve svárech objevit koroze, či praskliny. K tomuto jevu u homogenních materiálů nedochází.

Ochrana motoru
Suex skútry jsou vybaveny specifickou elektronikou a tepelnou ochranou motoru před zkratem a přehřátím.
Elektronický pohonný systém SUEX je zkonstruován pro maximální kvalitu, bezpečnost a výkon:

  • ochrana proti přehřátí
  • dvojité senzory pro start zařízení (pro modely s regulací rychlosti)
  • ochranná pojistka

Ochrana baterie
Skútry Suex s NiMh a Lithiovými bateriemi jsou vybaveny ochranou proti podbití, aby nedošlo k poškození baterie během používání. Tento systém je zabudován přímo v baterii a je plně automatický. Není tedy třeba jej manuálně aktivovat či deaktivovat.
Každý akumulátor je potřeba udržovat a dobíjet tak, jak je uvedeno v návodu.

Certifikace
Všechny skútry Suex jsou v souladu s následujícími certifikacemi:

  • Machinery Directive 2006/95/CE
  • Electromagnetic Compatibility EMC 2014/30/EU
  • UNI EN ISO 12100-1:2010
  • UNI EN ISO 61000-6-4
  • UNI EN ISO 61000-6-1
  • CEI EN 60034-1
  • CEI EN 60335-1
  • UN 38.3 for Lithium Batteries Transportation

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Potápění a vodní sporty
Značka: SUEX
Model: XJS
Kategorie: Podvodní skútr, DPV, Diver Propulsion Vehicle
Určení: Sportovní potápění, Technické potápění
#sizes_table#: hidden

Podvodní skútr SUEX XJ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz